درمان تخصصی جوش و جای جوش در خانه!

 درمان تخصصی جوش و جای جوش در خانه!

Aloe-Vera
?معمولا ابتدا براي ريشه‌كن كردن جوش فعال بايد دارو مصرف كرد و بعد، از ليزر یا روشهایی چون:تراشيدن سطح پوست و صاف كردن آن، استفاده از ليزر، گرافت پوستي، پيلينگ و لايه‌برداري پوست،براي رفع جاي جوش‌ها استفاده نمود.برخي از آثار جوش‌ها را مي‌توان در خانه و با استفاده از برخي داروهاي گياهي برطرف نمود:

?آب غوره، گلاب و يا سركه با روغن گل سرخ را روي پوست خود بماليد، سپس دوش گرفته و سطح پوست تان را بشوييد.

? آبليمو را با پنبه روي پوست‌تان بماليد و بگذاريد خشك شود. در صورت سوزش آن را با كمي آب و يا گلاب رقيق كنيد. اين كار را هفته‌اي چهار بار انجام دهيد.

? يا اينكه كمي پودر صندل و گلاب را با چند قطره آبليمو تركيب كنيد و روي صورت و گردن بماليد و اجازه دهيد خشك شود؛ سپس صورت‌تان را با آب سرد بشوييد. اين‌كار را هفته‌اي دو بار انجام دهيد.

?نكته بسيار مهم براي رفع لكه‌هاي آكنه، مصرف بسيار زياد آب است تا به روند رشد پوست جديد كمك كند.

?گفته مي‌شود كه تأثير استفاده از ژل آلوئه‌ورا روي پوست فوق‌العاده است و به جرأت مي‌توان گفت كه بهترين راه براي رفع جوش‌ها و آثار باقيمانده از آنهاست. آلوئه‌ورا سرشار از ويتامين‌ها، آمينواسيدها، اسيدهاي چرب و پلي‌ساكاريدهاست. به مدت ۱۰-۱۵ دقيقه ژل گياه آلوئه‌ورا را روي پوست خود بماليد تا پوست‌تان هم نرم‌تر شود، هم سفيدتر و از همه مهم‌تر جاي جوش‌ها و لكه‌ها كم كم از بين بروند. آلوئه ورا يك مرطوب‌كننده فوق‌العاده است و به پوست كمك مي‌كند تا اكسيژن بيشتري دريافت كند.

Momtaz

web site builder Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :

رفتن به نوارابزار